Smukke smykker!

image

Jeg har endnu engang været en heldig kartoffel og fået et samarbejde i stand med en sød navnesøster. Længe har jeg været medlem af hendes gruppe på Facebook og kigget alle hendes fine smykker igennem (mange gange!), så her til sommer bestemte jeg mig for at spørge om hun var interesseret i lidt samarbejde – hvilket hun heldigvis var :-)

Det trak en smule ud, da den stakkels smykkemager pt ligger med brækket ben, så husk at send en masse god karma hendes vej!
Hun hedder Line Utte og laver en masse lækre smykker – alt fra halskæder og armbånd til fine ørestikker i alle mulige former og farver.

Jeg har selv fået tilsendt et par flotte, lange blade i sort plast, som I kan se mig bære på billedet øverst. Hendes materialer er mange, men ørestikkerne er altid i kirurgisk, nikkeltestet stål, som langt de fleste kan tåle.

Indtil videre sælger Line Utte privat og via sin Facebook gruppe (søg på ‘Line Utte Design’ i søgefeltet), som alle interesserede er velkomne til at melde sig ind i. Her kan I se et bredt udvalg af alt det hun sælger, samt finde diverse praktiske oplysninger.
Jeg synes I sku’ melde jer ind – og måske gøre et godt smykkekup :-)

I samarbejde med Utte Design

Skriv et svar

