En fødselsdagsvinder er fundet

Godt 80 (plus/minus) deltog i bloggens 3-årsfødselsdagskonkurrence, hvor præmien var lækre produkter fra Sasé. SKØNT med så meget opbakning; sjældent har så mange deltaget i en konkurrence herinde før. Så tak for det! Desværre kunne jeg kun vælge én, og jeg ville virkelig ønske jeg kunne have valgt mange flere, da der var så mange skønne hilsener imellem. Men som altid trak jeg en vinder pr. lodtrækning (næste konkurrence får nogle ny og anderledes kriterier), og den heldige blev Mathilde Baand med flg. kommentar: “Uhh har længe haft et godt øje til de produkter, så den her give away kunne ikke være mere passende! Tillykke med de tre år, det er altid fedt, at vide, at man har kunnet lide at lave noget så længe, og at det har udviklet sig i en positiv retning. Tillykke!” Jeg siger også tillykke – til Mathilde – og tak for din hilsen :-) Der er en mail på vej til dig!

Der går ikke længe før en ny konkurrence/Give Away ser dagens lys. Her vil et par “elementer” være de samme som hidtil, men der vil også være nye krav for deltagelse. Det gør jeg for at minimere muligheden for snyd (som jo nok desværre aldrig helt kan undgås), og så må vi se, hvor mange der egentlig gider at deltage ;-) Jeg glæder mig til at præsentere jer for det.

Ønsker alle en rigtig dejlig uge! <3

2 kommentarer

  1. Ej hvor lyder det lækkert, jeg vil glæde mig ;)

Skriv et svar

