TIGER er din ven

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen – TIGER butikkerne er simpelthen et fantastisk koncept for os fattigrøve, der stadig gerne vil have fat i nogle af de nyeste sager og være lidt med på beatet inden for både indretning, gadgets-udstyr, forskellige madvarer m.m. Jeg har igen gjort et par gode fund, og jeg kunne egentlig have købt meget mere, men det må vente til der tikker lidt penge ind på kontoen igen :-) Heldigvis har vi pt. hele TO TIGER butikker i Svendborg, så hvad den ene har udsolgt, har den anden som regel stadig på lager.

IMG_0382

IMG_0383

IMG_0384

IMG_0385

  • Altid 3 kort for 10 kr. – og udvalget fornyes ofte med mange sjove og fede motiver!
  • Sjove index-faner til dem der studerer – eller kalenderen, en god bog etc. Selvfølgelig med katte-misser :-) 10 kr. pr. pakke.
  • Spiral-tegne-sæt – tænker det må kunne bruges til noget krympeplast-smykke-making af en art. 20 kr. sættet.
  • Taske til computeren – har længe ledt, og faldt over denne til en 50’er. Synes den er meget skæg (ville nok vælge coconut-water hvis det nu var).

Her til aften har jeg fået sat en MASSE til salg på min Trendsales-profil. Det kommer også i min instagram-butik senere eller i morgen (@lines_lille_butik), men har du ikke Instagram, så tjek Trendsales. Herunder et sneek preview:

Pictures83

Skriv et svar

