En lille lyn-konkurrence

Jeg udlover p.t en skøn halskæde fra UTTE Design med facetperler i smukke efterårsfarver – Give Away’en slutter om nogle dage, og kan findes under ‘konkurrencer’ i menuen foroven :-)
Disse halskæder med geometriske træperler er ved at vinde godt ind i modebilledet, og jeg har da også selv haft materialer liggende i skuffen – samt inspiration i baghovedet – længe efterhånden.
Som du kunne læse i et tidligere indlæg har jeg endelig selv givet mig i kast med træperlerne, og har lavet en version med lædersnøre og perler i lyst og mørkt træ. Snøren er justerbar med en længde på op til 100 cm.

image

image

image

Det er ingen hemmelighed at jeg gerne vil udbrede kendskabet til min blog, og derfor sætter jeg nu sådan en halskæde på højkant til én udvalgt, hvis Fantastiske Funds Facebookside når op på mindst 450 ‘synes godt’ om inden weekenden.

Du finder den lille, hurtige Give Away på bloggens Facebookside
– du skal like/synet godt om siden samt selve konkurrencestatus’en med billedet, og så er du automatisk med.
Jeg håber du har lyst til at deltage, og samtidig sprede budskabet om min blog, så andre derude kan se hvad jeg går og roder med af kreative og budgetvenlige ting, og samtidig blive opmærksomme på – og måske interesseret i? – mine smykker, som der snart kommer endnu flere forskellige af :-)

På forhånd tak, og rigtig god uge til jer alle fra mig.

One comment

  1. smukke kæder du har og deler med glæde <3

Skriv et svar

