Pakke tur-retur

Kan I huske, at jeg for lidt tid siden efterlyste to andre bloggere, som ville være med til at lege pakkeleg?
Jeg sendte pakker til de to første piger der meldte sig – pakkerne indeholdt blandt andet klistermærker, postkort, vareprøver fra helsebutikken hvor jeg arbejder, gavemærker og træperler.
Jeg har nu fået en pakke retur fra den ene pige – Sara – som også var med i sidste pakkeleg (derfor vidste jeg også jeg godt kunne glæde mig til hendes sager!), og hvilke skønne ting :-)

image

Alt blev sendt i en indpakket æske, som nu kan bruges til opbevaring. Æsker kan jeg ALTID bruge!
Foruden æsken, indeholdt pakken en virkelig flot illustration (Sara er et naturtalent af en kunstner, hvilket du også kan se på hendes blog), en smuk julefigur til ophæng, klistermærker og kort med hendes egen illustration samt julepapir til guirlander En fantastisk fin pakke som jeg er super glad for.

Jeg mangler stadig at modtage en pakke fra den anden pige som deltager – jeg har intet hørt siden jeg fik hendes adresse, så jeg håber min pakke er modtaget, og at der er noget på vej retur :-) hvis du læser med så giv gerne lyd fra dig, så jeg ved alt er forløbet planmæssigt.

Sara mangler stadig deltagere til sin pakkeleg, så hvis du har en blog, synes jeg du skal skynde dig ind til hende og melde dig på!
Hold øje med bloggen her fremover; det er jo nok ikke sidste gang jeg annoncerer en pakkeleg; især ved juletid kunne endnu én være helt ideel :-)

One comment

  1. Du har vundet konkurrencen om en opskriftsbog fra Lagerhaus på motherblgger! :)
    Tillykke!

    Vil du sende din adresse til mig på saradalhoff@gmail.com. ?

Skriv et svar

