En heldig-per

Tingene går som bekendt ikke rigtig min vej for tiden – men når det kommer til spil/konkurrencer, er der åbenbart nogen som puster lidt held i min retning. I hvert fald har jeg netop vundet TO konkurrencer i blogland, og jeg deltager faktisk meget sjældent i konkurrencer! Jeg gør det kun, hvis det er noget jeg VIRKELIG ønsker mig, så ikke desto mindre blev jeg jo meget, meget glad for at vinde de her to sager :-)

image

Den ene præmie er et sæt neglelak fra Ciaté’s caviar special edition, og det har jeg simpelthen ønsket mig at prøve SÅ længe! Jeg glæder mig til at teste det her en af dagene. Det var søde NANNA som afholdt konkurrencen, og jeg tror nok der var en del der deltog, så jeg var rent faktisk temmelig heldig!
Den anden præmie er en svensk opskriftsbog fra Lagerhaus, udlovet af fine SARA.
Bogen inddelt i kategorier som salat, forret, hovedret etc., og så kan man selv skrive sine opskrifter ned på de blanke sider. Jeg har ønsket mig sådan en bog længe, fordi vi har en masse sedler liggende med diverse opskrifter, og min telefon er fyldt med bogmærker til retter på forskellige websider.
Jeg synes dog ikke jeg fandt hvad jeg skulle bruge, så da jeg opdagede Saras konkurrence, var det bare med at deltage i en fart og krydse fingre!
Tænk, det var mig der vandt:-)

image

Nanna og Sara – TAK fordi jeg blev den heldige vinder af jeres konkurrencer. Det varmer på et forholdsvis koldt sted :-)

2 kommentarer

  1. Anela Duranspahić · · Svar

    Heldige dig, du har så meget fortjent det 😊 Stay strong ⭐️⭐️⭐️

  2. Du har faktisk vundet i tre! Du har nemlig også en Graphic Novel til gode over ved mig :-) Så smid mig lige din adresse, så jeg kan få Damgaard til at sende den til dig.

Skriv et svar

