Julegave-idé: lækre tasker på budget

image

Hos onlineshoppen Madame Chic elsker de tasker. Ligesom mig!
Jeg har en temmelig stor taskesamling efterhånden, stort set alle i brune og mørke nuancer ;-) men stadig er der ikke to som er ens, og de kan alle bruges til noget forskelligt – synes jeg! (andre kan godt være af en anden mening når de ser min samling)

Hos Madame Chic sælger de ET UTAL af lækre tasker i alle mulige former og stilarter. Der er tasker og punge til alle formål; rygsække, festtasker, IPadcovers, kufferter, pusletasker, kuverttasker, skuldertasker, shoppingbags osv.
Der er desuden tasker til både kvinder, mænd, børn og unge, inddelt i forskellige kategorier efter hvad den taske du lige leder efter, helt præcist skal bruges til.

Priserne varierer meget, men det kan nemt lade sig gøre at finde noget billigt og budgetvenligt. En del tasker har i forvejen gode og rimelige priser, og så findes der rigtig mange tilbud – fx på lækre og kvalitetsbevidste Adax.
På billedet ser I nogle af mine favoritter fra forskellige mærker. De koster alle under 500 kr.

Hos Madame Chic tager de selv billeder og skriver teksterne til produkterne, så folkene bag på den måde får set og rørt ved alle de varer, som er på shoppen.
Udvalget er stort inden for kendte danske mærker som fx Adax, Maanii by Adax, Octopus, Depeche.eu, Nova Bags mf.
I shoppen arbejdes der målrettet på at skabe det bedste udvalg inden for taskemode i et rimeligt prisniveau, og dét jeg synes jeg de har succes med.
Der er mulighed for GRATIS fragt med GSL, og desuden tilbyder sitet prisgaranti.

Jeg er helt sikker på, at alle vil kunne finde noget for enhver smag og pengepung hos Madame Chic, da udvalget som nævnt er enormt stort og blandet.
Jeg er personlig slet ikke færdig med at kigge deres side igennem ;-)

Skriv et svar

