Udsalgsfund til de kedelige vægge

I går lovede jeg jer et indlæg om udsalgsfund til boligen – så det får I her!
For snart længe siden indgik jeg et samarbejde med folkene bag Klam, men som I ved blev der ligesom ved med at komme nogle ting i vejen, så jeg måtte nedprioritere bloggen.
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget, så nu kan jeg i stedet lave et Klam-indlæg med udsalgstema.

image

Jeg fik selv tilsendt en lækker plakat efter eget valg, og det blev en København by night version. Jeg har aldrig boet i København, og kommer nok heller ikke til det – men derfor er det nu alligevel meget rart at have lidt overblik over byen ;-) en del af mine nærmeste veninder er bosat derovre, og jeg skulle gerne få tid og råd til at besøge dem nogle gange her i det nye år.
Og så synes jeg plakaten er en fin hyldest til landets hovedstad.
Sortimentet hos Klam byder også på plakatkort over Århus, Aalborg og forskellige bydele i København mm.
Der er desuden flotte grafiske motiver i forskellige farver, plakater der støtter den gode sag og plakater med rammende eller sjove tekster.
Porto/fragt er inkluderet i hver plakatpris, og skal altså ikke lægges oveni inden man betaler, hvilket jeg jo personligt synes er en fantastisk service.

image

Klam er et relativt nyt tiltag – idéen opstod i 2011, og blev en realitet i 2012. På nuværende tidspunkt tør jeg godt gætte på, at mange derude kender til Klam og deres lækre plakater til boligindretningen.
I morgen, mandag d. 6. januar sætter de gang i deres udsalg, så smut ind og tjek det ud hvis du mangler noget smukt til væggene!
Selv glæder jeg mig til at få indrammet min egen plakat, og hænge den på en central plads i min nye bolig :-)

I samarbejde med Klam

Skriv et svar

