Give Away i samarbejde med Bambootier

Jeg har endnu engang været så svineheldig at få lov at teste noget lækkert og efterfølgende fortælle jer lidt om det. Denne gang gælder det et par sorte leggings fra onlinebutikken BAMBOOTIER. Denne butik er noget helt særligt, fordi den sælger produkter som er produceret i bæredygtigt bambus. Bag butikken står to søstre, og de er enige om, at bambus er en fantastisk bæredygtig ressource, der kan have stor indflydelse på miljø og mennesker i fremtiden.
Derfor skaber de produkter lavet af bambus, der forener luksus og bæredygtighed samt sundhed og velvære.
Navnet Bambootier har de dannet ud fra – naturligvis – bamboo/bambus, og så det amerikanske ord “frontier”, der betyder grænseovergang. Pionererne i datidens USA blev forandret for altid af det de lærte, når de opdagede et nyt land med nye ressourcer. De to søstre siger, at det netop er, hvad Bambootier handler om – at flytte grænser og opdage nye ressourcer/muligheder.

Jeg synes det er en skøn tankegang og et rigtig godt projekt, som jeg naturligvis gerne vil støtte. Pigerne har sendt mig et par lækre leggings fra deres butik – de består af 95% bambus og 5% spandex, og er i den blødeste kvalitet! De er så dejlige at have på og røre ved, og de føles meget komfortable. Desuden er de åndbare, og holder pasformen. Foruden leggings sælger butikken også lingeri, toppe og bukser til kvinder, samt produkter til både mænd og børn/babyer. Der er også en udsalgsafdeling, og melder du dig ind som medlem, får du tillige gratis fragt.

bambootiergiveaway

Pigerne bag butikken har været så søde at udlove et par leggings magen til mine – i valgfri størrelse – til en heldig læser. Skal det være dig? Du deltager på flg. måde:

  1. Følg/synes godt om Bambootier på Facebook
  2. Følg/synes godt om Fantastiske Fund på Facebook
  3. Skriv en kommentar til dette indlæg med dit navn, din mail og den ønskede str. leggings.

Husk  – du kan kun deltage én gang, og alle 3 krav skal være opfyldt, før din deltagelse er gyldig! Jeg finder en vinder søndag d. 23/2. Jeg håber I vil være med :-)

40 kommentarer

  1. lone gyberg · · Svar

    ønsker str M

  2. Birna Lambaa · · Svar

    Elsker bæredygtighed!! :)
    Ville ønske mig i str. L, hvis jeg skulle være den heldige :)

  3. Jane Tvede · · Svar

    det bedste jeg ved at bæredygtighed og ønsker str M og ville blive vild lykkelig hvis jeg vinder <3

  4. Angelina Jaakkonen · · Svar

    Str L

  5. Celine Busch Marinussen · · Svar

    Ønsker en str. M :-)
    Celine Busch
    celine.busch5@gmail.com

  6. Ønsker str. M. :)

  7. Er med – Størrelse M

  8. jeg er med på en xl:)

    1. Skulle måske have nævnt at størrelserne går fra S-L. De er dog meget fleksible og har en god pasform. :-)

  9. Pia Rotbøl · · Svar

    Ønsker mig et par i str. S tak <3

  10. Er vild med bambus – og de bambus leggins er super lækre…
    Ønsker en str. m

  11. marie6 Petersen · · Svar

    jeg vil gerne vinde st m

  12. Karina Holse Schrøder · · Svar

    Se ser super fede ud, str xl <3

    Karina@hemmelig.dk

  13. Luksus og bæredygtighed, det kan jeg lide. Str. M her.

  14. Michala · · Svar

    Uh en smækker præmie og så endda lækkerier lavet på god samvittighed. Jeg ønsker ønsker i størrelse m/l
    Dejlig dag <3

  15. Er selvfølgelig med og følger alle steder. :) Er en M.

    – Line
    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

  16. Maria Møller · · Svar

    Vil gerne vinde dem i str. small! <3
    Maria // mariamoeller@live.dk

  17. kathrineisabella · · Svar

    Spændende!!

    kathrine isabella
    kathrineisabella@hotmail.com

    Også en str. M :)

  18. Katrine K · · Svar

    Jeg ønsker mig dem i str. L :-)
    mvh
    Katrine – aksgk(a)hotmail.com

  19. Kristina K · · Svar

    Str. small til mig, tak;-)

  20. dejlig giveaway, håber at være den heldige
    jytte777@gmail.com

  21. Kristina Vinkler Larsen · · Svar

    Str L

  22. Lis Vinter · · Svar

    Hvis jeg skulle være heldig at vind de lækre leggings vil jeg gerne have str. M

  23. Lis Nielsen · · Svar

    Jeg ønsker mig str. small

  24. Anette Dahl Povlsen · · Svar

    En str. M til mig hvis jeg er så heldig :-)

  25. Hanne Lykke · · Svar

    Hvor lyder de godt nok lækker :) skulle jeg være heldig er det str. xl :)

  26. Anne-Mette Vestergaard · · Svar

    Fed fed konkurrence – det er en fantastisk ide butikken har;)jeg vil gerne have en l hvis jeg er heldig og er den der vinder;)

  27. Uhhh… Jeg krydser fingre for et par i str. L
    jeanneart@hotmail.dk

  28. helle ettrup · · Svar

    Lækkert str.m :-D

  29. the3lioness · · Svar

    Jeg ønsker mig str S 😊

  30. Line Juul Elley · · Svar

    Jeg ønsker mig en str. L

  31. Dem vil jeg virkelig gerne vinde i en str. L :)

  32. Marie Westen · · Svar

    str M :)

  33. Viiiiiild fed præmie – jeg elsker den bærdygtige tanke bag og at huden kan ånde.
    En str. xs til mig tak <3

  34. Ønsker str. L 😁

  35. Charlotte Lang Hansen · · Svar

Skriv et svar

