New in – et musthave til alle kattedamer (og mænd)

image

Jeg har trodset influenzaen, og været en tur på posthuset i dag for at hente en bog jeg bestilte for en lille uges tid siden.
Den hedder “All about my cat” og er af forfatteren Philipp Keel som også står bag de forholdsvis kendte “Keels simple diary”, som jeg faktisk fik én af i julegave.

image

Denne er, naturligvis, til katteejeren der ikke kan få nok af sin lille uldtot og som gerne vil dokumentere en masse brugbare, knap så brugbare og decideret fjollede facts… :-)
Der er også plads til billeder og poteaftryk(!), og masser af sider med mulighed for at udfylde alt muligt skægt.
Prisen svinger lidt alt efter hvor den bestilles, men standardprisen er ca 12$, nogle steder billigere. Jeg bestilte min gennem en boghandel som jeg blev viderestillet til under min søgning på bogen på http://www.amazon.com

image

Jeg anbefaler bogen til alle skøre kattedamer som samtidig godt kan li’ at skrive, dokumentere og være kreative. Jeg regner bestemt med at jeg skal have én mere til den anden kat også :-)

6 kommentarer

  1. Haha, hvor er den fin! Den er på engelsk ikke? :)

    1. Det er den ja :-)

  2. kattes udgave af “Mine første år” HAHA :) Sød – jeg tror lige det var fødselsdagsgaven til min søster du fandt der, tak

    1. Skønt! :-D ja den er utrolig sød og sjov :-)

  3. Haha, hvor er det en skøn bog! Kunne jeg virkelig godt finde på at købe til min Nala pige! :-D

  4. Den må jeg have! Crazy cat lady No. 1! :D

    Hilsen Frida
    http://www.fridaspeach.wordpress.com

Skriv et svar

