Vidunderolie

image

Arganolie er efterhånden blevet godt populært. Jeg vil gerne slå et slag for denne olie, da jeg via mit arbejde i helsebutikken blev godt bekendt med den, og fandt ud af hvad den egentlig kan gøre.

Olien er lidt af et vidundermiddel, da den kan bruges på både kroppen og i håret. Selv har jeg haft stor gavn af at bruge olien i håret efter vask – både før og efter føntørring, da det giver håret en helt særlig glans og struktur.
Ligeså kan den gøre kroppen lækker blød, og jeg bruger den gerne mens jeg er i badet, så jeg ikke bliver alt for fedtet efterfølgende.

Denne olie er fra John Masters, som er et rent, økologisk mærke. Den fugter og nærer, og forbedrer samtidig elasticiteten, mens den blødgør hår og hud. Derudover opnår man som tidligere beskrevet en øjeblikkelig og smuk glansfuldhedi

I håret reparerer og tæmmer oliean, mens den på huden bekæmper forekomster af rynker, alderstegn, pigmentpletter og meget mere.
Altså – som sagt lidt af et vidundermiddel :-)
Er du blevet mere nysgerrig på olien, kan den købes her.
Olien er i en lidt højere prisklasse, men jeg vil også vove at påstå, at John Masters arganolie er en af de absolut bedste på markedet.

Sponsoreret

Skriv et svar

