At holde liv i sin bærbare

velkommen

Kender vi det mon ikke alle sammen? Vi sidder ved vores bærbare, og snart er den ved at løbe tør for strøm. Så er det i med strømforsyningen. Jeg har haft min bærbare i halvandet år, og kort tid efter jeg fik den, forlagde jeg strømforsyningen dertil. Krise! Ledte alle steder, men væk var den. Ud og købe en ny, og kort tid efter dukkede den gamle selvfølgelig op. Så nu har jeg to. Men skidt pyt, for den slags udstyr kan man ikke gå ned på ;-) Nu kan jeg både have én liggende i soveværelset og i stuen.

Leder du efter ny strømforsyning til din bærbare, kan jeg anbefale Bærbar.com, som har alt inden for den slags. Der forhandles et hav af strømforsyninger/opladere til diverse mærker inden for både bærbare, smartphones, notebooks etc., så der skulle være en chance for at finde den slags du måske lige står og mangler! Her kan du i øvrigt også handle med 14 dages kredit, 2 års reklamation, super hurtig levering og andre gode ting. Trustpilot vidner om at de mange kunder er tilfredse, for her scorer Bærbar.com toppoint. Så hvis du lige står og mangler en oplader eller strømforsyning til en særlig enhed, ved du hvor du skal smutte hen og lede næste gang :-)

– sponsoreret

BRBAR-~1

Skriv et svar

