At drømme sig væk…

image

Foråret er så småt på vej, og det er noget jeg personligt sætter stor pris på. Jeg håber, det kan få mit lidt stressede sind til at slappe mere af, og give lidt fornyet energi og glæde.
Desværre kan der endnu nå at komme en vinter surprice eller to – fx lover de slud over Fyn I NAT! – og april har det også med at være noget lunefuld.
Sidste år kan jeg huske vi havde noget der lignede snevejr i maj; det er jo fuldstændig sindssygt :-)

Så er det jeg drømmer mig væk til fjerne destinationer, hvor solen varmer og naturen er helt anderledes frodig, vandet varmt og maden eksotisk.
Jeg trænger til at komme ud og rejse, og det er snart noget tid siden sidst.
Til sommer er det tre år siden jeg var langt væk; helt præcist i Frankrig og Italien, og jeg nød det simpelthen så meget.

image

Hos det danske site HideAways kan du bestille alle mulige former for rejser. Der er noget for enhver smag – om du er til strand, pool, storby, oplevelser, sport… You name it :-)
De fortæller, at alle deres beskrivelser af hoteller og steder er personlige, og at deres helt ærlige mening er gennemgående. Derfor laver de en personlig vurdering af alle deres hoteller/steder, og flg. parametre vurderes på en skala fra 1-10:

1. Atmosfære
2. Værelsernes standard
3. Faciliteter
4. “Value for money”
5. Helhedsindtryk

image

Hvis du har fået lyst til at vide mere om en eventuel rejse og destination, så smut ind og se om de har hvad du søger, og hvad de kan tilbyde ud fra dine specifikke ønsker :-)
God rejselyst!

Sponsoreret

Skriv et svar

