Lækre Læber

image

Flere af jer kender nok til Smith’s/Rosebud’s lækre balm til blandt andet læberne. I hvert fald fik jeg selv kendskab til deres balms/salver for snart ti år siden, og har også gjort brug af produkterne siden da.
Jeg har hovedsageligt brugt deres Rosebud Salve (den blå og hvide dåse), som er lidt af en multibalm!
Den kan nemlig både bruges som lipgloss og læbepomade, er perfekt som neglebåndscreme, hånd- og hårsalve, øjenbrynshaper eller under make-up på meget tør hud. 
En ret uundværlig balm, når man først har prøvet den ;-)

Jeg fik mulighed for at teste et Rosebud produkt fra Online-Mode.dk efter frit valg, og eftersom jeg kender selve salven, faldt mit valg på deres Strawberry Lipbalm, som altså så kun er en læbepomade. Den er rig på bivoks, har en sød duft af jordbær og en indbydende rosa farve.
Den skuffer absolut ikke, hvilket jeg heller ikke havde regnet med, da jeg jo i forvejen er bekendt og tilfreds med deres salve.

Der fåes også udgaver med Brambleberry samt Menthol & Eucalyptus, og de kan også købes på tube fremfor dåse/bøtte.
Produkterne har ry for generelt at være “vidundermidler” til hud, hår og negle, de skulle sågar kunne lindre ved fx bistik, dette har jeg dog endnu “til gode” at teste ;-)

Find de forskellige salver og balms under http://online-mode.dk/skonhed :-)

sponsoreret

Skriv et svar

