Give Away i samarbejde med BYang Illustrationer

Det er ingen nyhed at jeg netop er flyttet, og lige nu går og prøver at komme bedst muligt på plads i mit nye hjem.
Jeg har anskaffet mig en masse lækre boligsager til mit nye sted – jeg starter på en frisk, og derfor skal der lidt nyt ind! Blandt andet arbejder jeg på at lave en af de her berømte billedvægge, fyldt med prints, illustrationer og fine små plakater.

image

Én af de illustrationer der skal pryde væggen, er denne smukke, enkle diamant fra BYang Illustrationer. Talentet bag har været så sød at sende mig både plakaten samt nogle fantastisk fine og matchende bordskånere i kork med diamantmotiv. Det passer så godt ind i min nye stil og lejlighed, og er desuden lige oppe i tiden.

image

Bag BYang Illustrationer står Nathali R. Lassen, som er uddannet grafisk designer, og desuden er autodidakt kunstmaler, illustrator og fotograf. Ifølge hende selv inspireres hun af  alverdens ting – det kan være tidens trends indenfor interiør, arkitektur, mode, natur og kunst eller en lyd, et dokumentarprogram, en stemning – der er nærmest ingen grænser.

Jeg vil anbefale jer et kig på hendes side, hvor du kan se et stort udvalg af alle hendes smukke illustrationer. Der er både noget enkelt, noget detaljeret, noget med farver og noget uden – lidt for enhver smag, og til priser langt de fleste kan være med på.

image

Er du også blevet forelsket i det “sæt” jeg har fået tilsendt, giver jeg dig nu chancen for at vinde enten en plakat eller et par bordskånere magen til.
Der er altså to vindere af denne konkurrence, og det bliver tilfældigt hvem der vinder hvad.
For at deltage skal du opfylde flg. krav:

1. Følg Fantastiske Fund på Facebook
2. Følg BYang Illustrationer på Facebook
3. Skriv en kommentar til dette indlæg (nedenfor), og husk dit navn + e-mail så jeg kan komme i kontakt med dig :-)

Alle tre punkter skal overholdes, hvis man vil være med i lodtrækningen. Jeg finder to vindere søndag d. 20. april :-)

26 kommentarer

  1. Maria Ørum · · Svar

    Det er da supercool :) vil gerne vinde en af tingene
    marialundpedersen@gmail.com

  2. Wow flotte bordskånere :)

  3. Jane Rønsted Tvede · · Svar

    wow ja tak ville gerne vinde en af præmierne

  4. De er så flotte,deltager

  5. Mie Christensen · · Svar

    Vil meget gerne være med.

  6. Gitte Seloy · · Svar

    Nuuuuj, fine sager. :)

  7. Ej nogle fine ting! :) Jeg krydser fingre!! :)

  8. Marlene Høj · · Svar

    Krydser fingrene for at jeg er heldig – Jeg er vild med begge ting. Især plakaten er smuk!

  9. Flotte ting :) jeg ved gerne være med

  10. MIchael Heimark · · Svar

    Kyrdser fingrene

  11. Betty Jacobsen · · Svar

    Jeg er med. De er rigtig fine.

  12. Seline T · · Svar

    Ej hvor er de flotte!!!
    selinedam@hotmail.com
    Deltager :-)

  13. Så lækkert et mønster. Jeg er vild med det.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

  14. Lis Nielsen · · Svar

    Rigtig flotte
    Lis – svalen7900@live.com

  15. Birna Lambaa · · Svar

    Så smukke ting!!:) er især vild med plakaten, så deltager helt sikkert!!;)

  16. Så fine ting! De der bordskåner er da ikke til at stå for :D

    chinavianliving@gmail.com

  17. katrine w · · Svar

    Alle krav opfyldt. Dejlig giveaway – bordskånere med detaljer, det må jeg eje en dag :-)
    katwwg@hotmail.com

    Kram Katrine

  18. Den plakat ville pynte så fint i min lejlighed! <3

    mimsen@live.com

  19. Camilla Nygaard · · Svar

    Spændene præmier ;)

  20. Therese Warpe Jensen · · Svar

    De er super flotte <3 begge, ville helt sikkert pynte herhjemme :-)

    Mvh Therese

  21. Julie Kristina Hansen · · Svar

    Fedt!
    Deltager!

    Julie_2005jkh@hotmail.com

  22. Alice Cravach · · Svar

    skønt :)

  23. Det ser rigtig fint ud :-)

  24. Matilde Olesen · · Svar

    Mega flotte sager! Krydser fingre! :)

  25. Carsten Maretti Nicolaisen · · Svar

    Liket begge sider. Virkelig pæne præmier.

Skriv et svar

