Rabat på prints og plakater

Nu hvor vi er ved pynt til væggene, vil jeg gerne dele en anden side med jer, som udelukkende sælger plakater/grafiske prints.

image

Siden hedder Prints for You, og er inddelt i kategorier som fx Natur, Farver, Figurer, Tekst og Børn.
Her er et bredt udvalg at vælge imellem – hvadenten man er til citater og sort/hvid eller farverige ting og former.
Alle prints fås i tre forskellige slags størrelser, og de sendes i en rulle, så intet bliver krøllet undervejs.

image

image

Selv har jeg valgt den blå bil med det fine citat om livet. Jeg synes det passer godt til den tid jeg netop har været igennem. Jeg valgte en a4 størrelse som var nem at finde en enkel, sort ramme til i IKEA.

Mangler du noget til dit eller måske dine børns vægge, så aflæg Prints for You et visit – og det er netop nu du skal gøre det, for jeg har en rabatkode til jer, som giver hele 25% på jeres bestilling!
Skriv LINE25 i feltet til rabatkode inden I betaler, og så fratrækkes rabatten.
Koden kan bruges tilogmed 9. april indtil kl. 20.00 om aftenen :-)

I samarbejde med printsforyou.dk

Skriv et svar

