Budgetvenlig parfume

Jeg vil lige starte med at takke for de søde og opmuntrende kommentarer på mit seneste indlæg – det er rart at vide at jeg ikke er ene om mine små, triste udbrud, og at dét jeg skriver om bliver læst og kan bruges af nogen :-)

image

For et par dage siden fik jeg denne dejlige parfume med posten – den er fra United Colors of Benetton og er lavet som en unisex-udgave, hvilket vil sige, at den faktisk er til begge køn.
Jeg var derfor lidt nervøs for om den ville dufte af herreparfume, men den er dejlig frisk og sommeragtig. Hverken for sød eller tung, men lige sådan som jeg bedst kan li’ en parfume. Let, frisk og sporty.
Jeg synes flakonen er sjov og anderledes – og man skal faktisk dreje på toppen for at kunne sprøjte parfumen ud, ligesom man skal med en rigtig brandhane :-)

image

image

image

image

Parfumer kan være ekstremt dyre, også selvom de er “kun” er eau de toilette-udgaver som denne. De løber nemt op i 4-500 kr, men denne koster 250 og rummer hele 100 ml, så her kan lidt flere være med.
Hvis du har fået lyst til at anskaffe dig en HOT-parfume, kan du købe den her.

sponsoreret

Skriv et svar

