CTO: Bloomingville lampe fra L-living

Jeg har glædet mig meget til at dele dette indlæg med jer, og præsentere jer for min nye lampe, og den skønne boligside, hvor den kan købes.

image

Facetter og diamanter er utroligt meget oppe i tidens modebillede, og jeg er selvfølgelig også faldet i med begge ben. Jeg har fx tidligere lavet forskellige facetsmykker, og har flere boligsager i den fine stil.
Lampen her er fyldt med smukke facetter i hvid porcelæn, og er flot at have stående både med og uden lys i. Den kommer med en lækker, hvid stofledning samt afbryder kontakt.
Jeg er simpelthen så vild med den, og den passer helt perfekt ind i mit nye hjem :-)

image

image

Mærket på lampen er Bloomingville, og lampen fåes hos webshoppen L-living.dk, som er fyldt med skønne boligting.
Her fåes både smukke illustrationer til dine vægge, ting til køkken og bad, nips og pyntegenstande, haveting og en masse andet. Her er både sektioner med tilbud/udsalg, gaveideer mm, og man kan vælge at få pakket sine varer smukt ind, hvis man bestiller til en gave.

L-living er en relativt ny shop, som åbnede i 2013, og deres koncept er, at enhver skal have råd til smukke ting i hjemmet, hvilket jo lige er efter mit hoved :-) priserne er nogle langt de fleste kan være med på – der er noget for enhver pengepung og boligstil.
Leveringen er i øvrigt hurtigt, og vælger du at få sendt din pakke med gls, koster fragten dig ikke noget. Perfekt :-)

Jeg har været i en super dialog med folkene bag shoppen, og kan kun anbefale alle at tage et smut forbi og kigge på deres sager. Er du interesseret i lampen, finder du den her.

i samarbejde med L-living.dk

One comment

  1. Im think I understood everything. It’s look really elegance and modern.

Skriv et svar

