CTO: Kobber lysestage fra Barlife

Kan I huske, jeg tidligere har nævnt webshoppen Barlife her på bloggen? De har blandt andet været mig behjælpelige med nogle flotte vinglas til min nye lejlighed, og de er blevet indviet på bedste manér med veninde og rødvin ;-)

image

image

image

Barlife sælger også denne smukke lysestage i kobber.
Den kommer i flere udformninger med plads til både tre og fire lys – denne model hedder Slangen, og koster 250 kr, hvilket er i den billige ende.
Jeg har set lignende stager på nettet til enten lidt eller noget højere pris.
Jeg er, ligesom en hel del andre, blevet ret vild med kobber, som lige nu er meget in.
Foruden lysestagen har jeg et par kobberlamper, både ved min sofa og over spisebordet. Jeg skal nok vise billeder, når jeg er helt på plads ;-)
Lige nu pynter lysestagen i min ene vindueskarm, og jeg er helt sikker på, at den nok skal gøre sig rigtig flot med levende lys i til efteråret <3

Skriv et svar

