Ugen der gik: Fest, fødselsdag & fint hår

image

Jeg beklager for manglende aktivitet her og på Facebook den sidste uges tid.
Jeg har haft TRAVLT.
Ugen sluttede nemlig ud i en længe planlagt indflytterfest i mit nu knap så nye hjem, og derfor var der en masse ting som lige skulle ordnes inden.
Den sidste indretning skulle på plads, der skulle gøres plads til overnattende gæster, hænges lidt op her og der og ikke mindst handles stort ind – nærmest over flere dage!
Det var også ugen hvor min familie og jeg fejrede min fars 53 års fødselsdag – vi spiste frokost på en lokal café, og brugte eftermiddagen på gaver og lagkage.
Og så skulle jeg igennem en længere omgang tirsdag, hvor jeg fik mit hår permanentet! En beslutning jeg har overvejet gennem de sidste uger, og nu har fået ført ud i livet. Jeg har aldrig prøvet det før, og jeg skal da love for at det var noget af et arbejde!
Men det blev faktisk rigtig fint, især opsat – det fylder jo meget mere med krøller, mit fine nordiske hår… :-) Jeg er godt tilfreds, og det er sjovt at prøve noget nyt.

Herudover gik dagene med noget arbejde for Helseriet, kattetid (blandt andet indretningen af det lille kattehjørne, hvor en ny tipi har fået plads – kald mig bare crazy cat lady), venindedates og lidt mere familiehygge.
I dag har jeg sumpet i sengen og på sofaen med dagen-derpå-pomfritter, cola og godt tv.
Festen i aftes var bestemt en succes. Vi var godt tretten mennesker samlet i løbet af aftenen – der blev spillet guitar og sunget, spillet brætspil og grinet, hygget og drukket.
Heldigvis for mig fik jeg ikke hældt særligt meget indenbords; jeg havde travlt med at få snakket med alle og lege vært. Så i dag har jeg ingen tømmermænd haft, men blot været meget træt, da festlighederne først stoppede omkring kl 04.
Absolut en succes, og der var veninder som kom helt fra Kbh for at være med. Så dejligt!
Jeg fik endda også fine gaver… Blomster, vin, spil, tøj, gavekort og søde hilsner. Det var skønt :-)

Alt i alt har det været en meget travl, men dejlig uge.
Der har ikke været alt for meget tid til angst og dårlige tanker, og jeg håber det vil fortsætte sådan.
Jeg skulle have trukket en vinder af min seneste Give away i dag, men har valgt at vente til i morgen, hvor jeg er mere frisk. Så har du endnu ikke deltaget, kan det altså nås endnu :-)

God søndag aften <3

One comment

  1. skynder mig at deltage og håber jeg kan nå at være med
    følger dig alle steder og håber du har haft en fantastisk dejlig dag

Skriv et svar

