GIVE AWAY – SÆRTRYK FRA WHATWEDO

image

Nå, var det ikke på tide med endnu en konkurrence på bloggen…?
Det tænker jeg!
Derfor har jeg været i gemmerne og fundet disse to fine særtryk af WHATWEDO. De var med i en udgave af Boligmagasinet for nylig, og da jeg er abonnent, fik jeg begge tryk fremfor det ene man får, hvis man køber bladet i løssalg.
Jeg har dog efterhånden så mange tryk, prints og plakater, at jeg ikke har plads til dem alle, så jeg håber, at disse to kan glæde en heldig vinders hjem :-)
Du skal opfylde flg. krav for at deltage:

1. Konkurrencen er for mine faste læsere, og derfor skal du følge bloggen på Facebook for at være med.
2. Skriv en kommentar til dette indlæg (nederst) med dit navn og din e-mail.
3. Deltag kun én gang :-)

Jeg trækker en tilfældig vinder onsdag d. 25. juni – håber, I har lyst til at lege med :-)

God sommer <3

79 kommentarer

  1. Lone T. J. Mikkelsen · · Svar

    yay jeg vil da så gerne vinde :D

  2. <3 sender en solskins deler rundt til alle om den flotte forkælelse præmie som jeg ønsker det bliver min <3 <3 forsat god aften <3 <3

  3. Christina Serup · · Svar

    Fed giveaway! :)
    Mit navn er Christina, og min mail er christinaserup@hotmail.com

  4. ENOOOORMT smukke, og lige i min stil!

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    // http://www.artbymt.dk – jeg har også en give away på bloggen! :-D

  5. Sabrina Haagen Wittorff · · Svar

    Hej,
    Jeg vil gerne deltage i konkurrencen om de flotte tryk fra WHATWEDO. Jeg ved lige hvor de skal hænge 😉
    Mvh. Sabrina

  6. Marie Svostrup · · Svar

    deltager mega gerne:)

  7. pia sroka · · Svar

    De er bare så flotte,dem ville jeg gerne have hængende hjemme hos mig.

  8. the3lioness · · Svar

    De er så fine! Jeg prøver lykken ☀️

  9. Uha, det kunne være så fedt (!!) *G*
    Og selvfølgelig er jeg en fast læser på bloggen ;-)

  10. Katja Atzen gade · · Svar

    Kunne være så fedt! *G*
    Og selvfølgelig er jeg en af dine faste læsere på bloggen ;-) hvad skal jeg ellers bruge min tid på?

  11. Birna Lambaa · · Svar

    De er så fine! :)

  12. Chanette · · Svar

    De er smukke <3

    Mit navn er Chanette og min mail er: chanette.joergensen@gmail.com

  13. Prøver lykken 😄🍀

  14. øj, hvor er de altså fine! jeg er ikke sikker på at min kæreste vil være ligeså stor fan som jeg, men de er mere end velkommen herhjemme! han synes vist jeg har for meget nips!

    krydsede fingre!

    knus rikke
    rikkesunds@live.dk

  15. Sarah de Voss · · Svar

    Ej hvor fedt. De billeder vil passe perfekt til indretningen af min nye lejlighed, hvor temaet er “back to nature”. Krydser fingre. I øvrigt en fornøjelse at følge med i din blog. Sommerhilsner herfra :D

  16. Mia Karstensen · · Svar

    Vil SÅ gerne vinde, de er bare så fine :-)

  17. Lis Vinter · · Svar

    Hvor er de søde – deltager gerne ;-)

  18. annafiee · · Svar

    Vil gerne værre med :-)

    Anna-sofie xoxofiee@hotmail.com

  19. Jytte Takahashi · · Svar

    Åhh hvor er de flotte– især hunden <3

  20. Pernille · · Svar

    Det ville jeg gerne vinde :-)
    Pernille Jacobsen
    pernille2272@gmail.com

  21. Julie Rindom · · Svar

    Krydser fingre :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

  22. De er fine. Jeg vil meget gerne være med :)

  23. Nanna Udesen Pihl · · Svar

    (Y)

  24. Det er da helt sikkert værd at prøve, de er super flotte og jeg har stadig plads til min prints og plakater ;)

  25. Mie Christensen · · Svar

    Vil gerne være med, sådan et sødt egern, ville lige passe på min væg.
    Mie / mies.mail.67@gmail dot com

  26. Sikke nogle fine prints. Dem vil jeg gerne vinde :-)

  27. Carina Vang · · Svar

    Så fine, håber jeg vinder min første giveaway 🙏🍀;)

  28. CHristina Brehmer Jensen · · Svar

    Jeg er MEGA pjattet med ulven (y) … What does the Fox say? :-P

  29. Jeg er ved at lave min stil i lejligheden om, og de vil da passe SÅ godt ind :)

    Frida Mikkelsen
    rucola_nej_tak@jubii.dk

  30. Charlotte ravn · · Svar

    Charlotte Ravn

    Charlotte@dennet.dk

    Ihh jeg håber jeg vinder! Var ved at trykke køb på netop de her plakater tidligere i dag :) de er så søde!

  31. Årh hvor vil jeg gerne vinde dem! 🙏😍

  32. Marlene Høj · · Svar

    De er rigtig fine! Jeg vil gerne være med i konkurrencen :)

  33. Sikke nogle smukke prints :)

  34. Malene · · Svar

    Fedt! Jeg krydser fingre :-)
    Malene (malenejuulrasmussen@gmail.com)

  35. De er så fine – jeg krydser fingre :-)

  36. Maria Seidelin · · Svar

    Uha, smider et lod i puljen. Håber så meget at vinde. Deler da også lige med tøserne på FB ☺️

    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

  37. Med :D

  38. Gitte Irene · · Svar

    Åh, fine!
    Især egernet. Perfekt som gave til sød egern-begejstret veninde <3

  39. Ulrika · · Svar

    Åååh jeg ELSKER dem her! Hvor er de flotte *_______*

  40. Jeg vil glædeligt deltage! Min kæreste og jeg skal flytte sammen så snart vi finder en ok lejlighed i Randers, så håber!!
    christinachiliblog@hotmail.com

  41. Maria Ørum · · Svar

    Det kunne være fedt at vinde :)

  42. Marie Petersen · · Svar

    deltager Gerne. hvor er de flotte! især ulven!

  43. Deltager hjertens gerne og er vild med ulven ihhh den måtte gerne pryde min væg

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige vinder

  44. Åh, de er så fine og helt unikke og måtte gerne pryde mit lille hjem. Jeg deltager meget gerne.
    De bedste sommerhilsener.
    Katrine / keas80@gmail.com

  45. Hvor er de superfine!
    KH Ingrid, ingridposten@gmail.com

  46. De er bare super flotte og de ville gøre sig godt herhjemme.
    lonni@stoltenborg.dk
    Klem Lonni

  47. Betty Jacobsen · · Svar

    Jeg deltager og jeg ved lige hvor de skal hænge <3

  48. Super fine! Ville pynte hjemme i min gang :)
    Krydser fingre

  49. Anette Dahl Povlsen · · Svar

    De skal da klart op at hænge på min datter værelse hun elsker dyr :-)

  50. De er rigtig søde! De måtte gerne bo hos mig! :)
    Kh. Pennie :)
    starleistarbright@gmail.com
    http://pennnylane.blogspot.dk/

  51. Johanne · · Svar

    Hvor er de dog flotte! De vil pynte godt på mit efterskoleværelse næste år :)

  52. Oh dem ville vi rigtig gerne vinde! :-)

  53. Uh… dem vil vi rigtig gerne vinde :)

  54. Egern!! De er så fine..
    Jeg deltager meget gerne.

  55. Astrid · · Svar

    Hvor er de skønne. De ville pynte rigtig fint hjemme på mit værelse. ^^

    Hvis jeg er så heldig at vinde, kan jeg kontaktes på denne email:
    Astrid.p@hotmail.dk

  56. Tatjana · · Svar

    Super finde print!! :D de ville passe fantastisk godt ind i mit ny malet soveværelse.. :) og tak for en altid skøn blog!! :)

  57. jonna jørgensen · · Svar

    ej den med ulven vil lige være noget for min søn, den ligner jo Kayla the husky princess.

  58. Alice Cravach · · Svar

    Dem har jeg da lige plads til ;)

  59. Camilla Nygaard · · Svar

    Hej. Jeg vil meget gerne deltage. De er virkelig fede. ;)

  60. Lis Vinter · · Svar

    Flotte billeder !

  61. Christina s. Thomsen · · Svar

    Krydser fingre !

  62. Man har da lov til at håbe! ;-)

  63. Trine Tvede · · Svar

    deler og håber det bliver mig :D

  64. Nanna Pihl · · Svar

    Hurra allesammen!
    nanna@vejen-net.dk

  65. Michael Heimark · · Svar

    UHa jeg er vild med ulven

  66. Maja
    maja3012(a)hotmail.com

  67. Johanne · · Svar

    Jeg er med!

  68. Mia Ekholm · · Svar

    Jeg er med! Super lækker giveaway :)

  69. FED giveaway helt på!!

  70. Julie Hansen · · Svar

    Jeg prøver lykken.
    Julie – julie_2005jkh@hotmail.com

  71. christine matz · · Svar
  72. Nina J · · Svar

    Deltager ned glæde – de er SÅ fine!

  73. Jeg er med! Hvis jeg vinder vil jeg give dem til en veninde ;)
    tinerdk@gmail.com

  74. Kristine Spaanheden · · Svar

    Er af dem vil jeg gerne vinde🍀😊

  75. Johanne · · Svar

    Det er godt nok søde! Johanne – johannesoeenaldal@gmail.com

Skriv et svar

