Wallstickers – til postkassen!

image

Jeg er blevet præsenteret for et nyt, sjovt koncept i lighed med wallstickers – bare til postkassen :-)
De er så søde og sjove og fåes i forskellige udgaver, og der er små figurer som repræsenterer hver en person i din husstand, også hunden eller katten!
Jeg er jo kun mig – og mine to små firbenede venner, så da jeg blev tilbudt en postkasse sticker der skulle repræsentere min ‘familie’, var valget ikke så svært.
Jeg synes den er endt med at blive super sød og fin, og jeg er sikker på den vil give mine naboer og postbudet et smil på læben ;-)

image

image

Du kan finde de sjove postkasse stickers hos SIGNSTORE, og der er som bekendt flere slags at vælge imellem – lige fra tændstikmænd til Star Wars tema!
Lige nu er der tilbud på den slags jeg har bestilt; de er sat ned til 122,- og op efter (alt afhængig af hvor mange figurer du skal bruge); de andre slags koster fra 129,- og op.
En billig, sød og sjov måde at pifte postkassen lidt op på, og så var de i øvrigt super nemme at montere. Der medfulgte både vejledning og spartel, og det var klaret på ganske få minutter.
Kun tilfredshed herfra :-)

Dette indlæg er sponsoreret

Skriv et svar

