Igen

Den tilbagevendende læser har nok bemærket en vis stilhed, både her og på bloggens Facebook side.
Det skyldes slet og ret, at angsten igen har fået overtag i mig, og nærmest lammer mig på en sådan måde, at jeg ikke kan handle.
Jeg har lyst til at gøre en masse, men kan hverken rumme eller overskue det. Jeg kan heller ikke rigtig snakke. Appetitten er dårlig. Jeg vil helst sove – væk fra det hele. Det er altsammen symptomer der, for mig, kendetegner angsten.
Jeg forsøger at gøre de ting jeg skal, men kan kun lige overskue det allermest nødvendige. Jeg føler mig alene og ensom, men har samtidig svært ved at være sammen med mennesker. Alt i alt er det faktisk voldsomt ubehageligt, og det føles lidt som om man (jeg) er ved at blive godt gammeldags sindssyg. Jeg ved godt det ikke sker, for jeg har haft det sådan her før, og fået det om ikke godt, så i hvert fald nogenlunde igen.

Men det er altså derfor alt står stille lige nu. Jeg skal igang med ny medicin fra i morgen, og håber sådan, at det vil gøre noget for mig. At jeg kan slippe for trælse bivirkninger, så jeg kan få det lidt bedre – få det skub, der kan sætte mig igang med andre ting, som jeg ved er gode for mig – fx daglig struktur, træning mv. Men lige nu har jeg ikke overskuddet.

Jeg håber, I bærer over med mig!

3 kommentarer

  1. Marlene Høj · · Svar

    God bedring eller hvad man nu siger!

  2. Jeg håber at medicin snart hjælper dig.

Skriv et svar

