Give Away i samarbejde med Fröken F

image

Kære læsere – det er blevet tid til endnu en konkurrence på bloggen :-)

Jeg har i samarbejde med Fröken F fået lov at udlodde et par af hendes fine øreringe efter vinderens eget valg. Fröken F laver unikke, håndlavede smykker i blandt andet krympeplast, og der er masser af søde, sjove, flotte og stilrene designs at vælge imellem – tag f.eks. et kig på hendes facebookside :-)

For at være med i konkurrencen, er der som altid nogle regler som skal overholdes, og de er som flg.:

  1. Følg Fröken F på Facebook
  2. Følg Fantastiske Fund på Facebook
  3. Skriv en kommentar med navn + e-mail adresse til indlægget her (nederst), så jeg kan kontakte dig hvis du vinder :-)

Jeg finder en vinder d. 15. august 2014 – skynd dig at deltag, og spred gerne ordet til dine venner :-)

27 kommentarer

  1. Helle Storbank · · Svar

    Sikke nogle fine øreringe:)

  2. pia sroka · · Svar

    Håber jeg er heldig.

  3. Lis Vinter · · Svar

    Hvor er de fine – lige noget for mig !

  4. Hvor er de fine.

    Christina

  5. Tine Zidoree · · Svar

    Sikke en fin giveaway :)

  6. the3lioness · · Svar

    Hvor er de fine! Tænk at jeg slet ikke kendte siden… Tsk! 😄

  7. hvor er de lækre og klart med <3 følger alle steder
    håber det bliver mig der vinder

  8. Mie Christensen · · Svar

    Sikke fine øreringe, jeg krydser fingre.

  9. Camilla Nygaard Gynther · · Svar

    Hvor er de pæne, tak for at finde det er sted. Skal da huske det fremover, men det ville være skønt at vinde et par så man rigtig kan prøve dem;)

  10. Maria Seidelin · · Svar

    Smider et lod i puljen:)
    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

  11. De er jo så skønne! Følger begge sider 😄

  12. Trine H. Westergaard · · Svar

    Smukke øreringe :-)

  13. Anette Dahl Povlsen · · Svar

    Hvor er de fine ønsker mig meget et par

  14. Marianne Fuglsang-Storm · · Svar

    Sikke fine de er! :-)

  15. Hej er vild med dem!!!

  16. Wow, de er godt nok fine. Kunne godt bruge et par jeg kunne have i til hverdag. Mine huller vokser så hurtigt sammen.

  17. Annette Svendsen · · Svar

    Håber at jeg bliver den heldige vinder :-D følger naturligvis begge sider :-D

  18. Hvor er de skønne! Alle sammen :D

  19. Emma Hertzum · · Svar

    Deltager:)

    Emma Hertzum.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

  20. Michael Pedersen · · Svar

    Er en glad liker og følger – Mine piger (mor og datter) er vilde med de skønne øreringe, Frøken F og Fantastiske fund – Er jeg heldig skal et par fine øreringe tilfalde min søde datter, og jeg vil oveni købe et par til min søde kone. :)

    Sommerhilsner Michael
    info@mipex.com

  21. Hello,

    FB:https://www.facebook.com/nyuszi.ful.900
    Barefoot Betty
    BL:Barefoot
    e-mail:betikarauski@gmail.com

    Greetings

  22. Johanne · · Svar

    johannesoeenaldal@gmail.com hvor er de fine!

  23. Sandra · · Svar

    Jeg har længe fulgt fantastiske fund, på facebook. Glæder mig over denne mulighed – og ber til jeg vinder.
    Sandra.erhardtsen@gmail.com

  24. Fine øreringe :)

  25. Christina Brehmer Jensen · · Svar

    Det er da umuligt at vælge kun 1 par :-) Sikke fine de er <3

Skriv et svar

