Jeg glæder mig…

image

Jeg glæder mig! Jeg har nemlig bestilt en lille bunke tøj hjem fra lagersalg.nu – og det er nogle vældig fine sager til meget få penge.
Nogen af jer husker måske, at jeg tidligere har skrevet om webshoppen, blandt andet i dette indlæg. Hos lagersalg.nu finder du en masse lækkert mærketøj, f.eks. Karen by Simonsen, Global Funk, MbyM, S’nob, Basic Apparel og St. Martins, men til kæmpe procenter under de normale, høje priser. Du kan spare op til 95%, og det er altså ikke så lidt.
Jeg fandt et par kjoler i dag fra Suit Female i deres outlet-sektion, og de kostede hhv. 99 og 79 kr. Dét er billigt. Jeg glæder mig helt vildt til at modtage. Den ene kjole er selvfølgelig med blomsterprint – hvad ellers! – og den anden er en fin, afslappet rosa sag. I får flere billeder, links m.v. når pakken er ankommet :-)

One comment

  1. […] en måneds tid siden postede jeg et indlæg om en bestilling fra lagersalg.nu, som var på vej til mig. Jeg glædede mig, og blev bestemt […]

Skriv et svar

