Hoptimister på Trendsales

image

Vi er efterhånden alle bekendte med de søde og sjove hoptimister, som fåes i et hav af forskellige slags – lige fra en jule- eller studenterhoptimist til én der kan flyve, eller ligner en klovn.
De fåes naturligvis også på Trendsales, hvor de er blandt noget af det der bliver søgt allermest på.
image
image

På Trendsales kan du finde dem i både brugt og ny udgave, og desuden spare en del penge fremfor at købe dem i en butik.
Jeg har selv en lille fin samling, og jeg ønsker mig altid flere!
Jeg har set, at de nu også laves i kobber, og sådan én måtte godt finde vej hjem til mig… Sammen med den slags der fåes i træ :-) Og til jul skulle man måske anskaffe sig den der ligner et rensdyr…?

Dette indlæg er sponsoreret

Skriv et svar

