FANTASTISKE FUND 4 ÅR

image

Mit hjertebarn, mit kreative frirum, min legeplads – BLOGGEN – fylder 4 år her i august!
Jeg kan ikke fatte at det allerede er 4 år siden jeg på en regnvejrsdag satte mig for at kreere denne blog, og sætte fokus på alle de genbrugs- og loppefund jeg konstant købte dengang, og stadig har en stor forkærlighed til i dag.
Jeg vil gerne forkæle alle jer dejlige, dejlige mennesker som læser med og bliver hængende, så derfor skal vi selvfølgelig have en konkurrence på benene.
Konkurrencen er for mine faste læsere, og derfor kræves det, at du:

– følger bloggen enten via Facebook eller Bloglovin’ (link til begge steder findes i højre side af bloggen)
– skriver en kommentar til dette indlæg og fortæller hvor du følger bloggen
– husk dit navn og din e-mail adresse :-)

Det du kan vinde, er den fantastisk lækre økologiske selvbruner Vita Liberata i farven Medium. Jeg udlodder hele 200 ml, en handske til påføring og en udførlig folder med vejledning og info. Du kan altså forlænge din sommerglød væsentlig med denne lækre sag – og endda beholde din gode samvittighed!
Jeg håber, I har lyst til at være med og hjælpe mig med at fejre bloggens fjerde år :-)
På forhånd TAK.

17 kommentarer

  1. Christina Brehmer Jensen · · Svar

    Jeg følger dig både på bloglovin og på facebook. Jeg har ikke fulgt dig i alle 4 år, men synes du er skøn at følge. Er stadig mega glad for den ring og de øreringe jeg har købt af dig.
    Stort tillykke herfra ;-)

  2. Jeg følger på facebook :) Jeg kan ikke huske hvor længe jeg har fulgt med, men nok et års tid efterhånden tror jeg :) Synes du har en rigtig inspirerende blog…!

  3. pia sroka · · Svar

    Følger begge steder,fulgt med på bloggen ca 2 år.

  4. Jeg følger begge :)

  5. er følger på bloglowin, skøn præmie:)
    coubak@yahoo.dk

  6. Marlene Høj · · Svar

    Tillykke med bloggens fødselsdag :) Min mindste dreng fylder også 4 år i denne måned.
    Lige nu kunne jeg godt bruge den selvbruner=selvforkælelse – Har reddet mig den ondeste forkølelse og synes at det er hårdt at gå på arbejde (for jeg synes jo heller ikke at jeg er syg nok til at blive hjemme).

  7. tillykke med bloggens fødselsdag <3 skøn giveaway og følger dig alle steder <3
    knus
    Jane@team-tvede,eu

  8. Tillykke med bloggen!
    Følger med via bloglovin og syntes det er en hyggelig blog med massere af skønne fund.

  9. Tillykke med 4 års fødselsdagen

    Jeg følger dig både på Facebook og på bloglowin :D

  10. Pia Hansen · · Svar

    TILLYKKE med fæødselsdagen :-)

    følger med begge steder :-.)

    skøn giveaway, det ville være dejligt at vinde så jeg kan få lidt friskere kulør :-)

    ha en super skøn dag :-)

    Pia Hansen
    missangelph@gmail.com

  11. Annette Svendsen · · Svar

    Følger bloggen på Facebook 😊👍

  12. Vivi Holm Hansen · · Svar

    😃🎂🎆 Tillykke med 4-års dagen..
    Følger på BL og FB 😍
    Med venlig hilsen
    Vivi Holm Hansen
    vivihh73@live.com

  13. Jeg følger dig på Bloglovin’ – superspændende blog! Jeg krydser fingre :-)

  14. Mia C Andersen · · Svar

    Tillykke <3 !!
    Jeg følger med begge steder – med stor fornøjelse..

    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

  15. Maria Ørum · · Svar

    Tillykke med dagen..
    Jeg følger med begge steder :)

  16. Yvonne i · · Svar

    Følger på bloglovin . Har først lige opdaget din blog, ser spændende ud
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

Skriv et svar

