Ugen der gik – Karrusel, kjoler & kærlighed

image

Sikke en dejlig uge det har været.
Ovenpå en ret slem bus- og togtur hjem sidste søndag, blev mandagen brugt på absolut intet andet end søvn, tv og mad. Det var rart og tiltrængt :-)
De følgende dage bød på familiehygge, genbrugsvisit, kjolefund (med ræve på, yay!), dagbogsskrivning og søde mms’er fra min kæreste – blandt andet den fine svamp øverst i venstre hjørne. Den er formet som en blomst; så sødt og fint.

Torsdag tog jeg til Odense med en veninde for at deltage i deres nye Distortion-lignende event, “Karrusel”. Vejret var heldigvis fantastisk hele sidste uge; nærmest sommerligt, hvilket var helt perfekt og kærkomment.
Vi delte et par flasker boblevand i Eventyrhaven og spiste pomfritter i en hyggelig grillbar, og så smuttede vi ind til den såkaldte “Startfest”.
Vi fik hørt lidt MØ – under en tætpakket bro – og Go Go Berlin, mens vi sippede drinks fra en hyggelig vodka/juice bar.
Dagens event sluttede allerede kl 22, og efter at have stået og gået en del siden kl 16, besluttede vi os for at være fornuftige og tage tidligt hjem, inden vi igen skulle på den om lørdagen.

Fredag fik jeg besøg af min kæreste, og vi havde en dejlig aften. Jeg lavede lidt mad, vi spillede spil og hyggede med Zulu Comedy Galla i tv.
Så dejligt endelig at præsentere ham for mit hjem og for Sif; indtil nu har jeg måtte tage til ham.
Lørdag var vi atter tilbage til Karrusel, men ak – arrangementet skuffede desværre fælt denne gang.
Måske fordi temaet for lørdagens “finalefest” var rave, og dét bliver simpelthen aldrig mig. Det var alt for højt, alt for larmende, alt for meget.
Vi blev kun ca 1 time, og fortsatte så ud i Odenses natteliv, hvilket vistnok var en meget god beslutning :-)

Om jeg vil anbefale Karrusel til nogen næste år er svært at sige; jeg havde både gode og – ret – dårlige oplevelser med det, men jeg burde nok have deltaget alle tre dage for at kunne udtale mig ordentligt.
Torsdag var i hvert fald fin – hyggelig, festlig og god musik.
Hører gerne fra andre som var afsted, så skriv endelig en kommentar med din erfaring/opfattelse af arrangementet!

Jeg vil lukke og slukke; efter en ret begivenhedsrig weekend (dem har jeg en del af for tiden) er jeg træt, og vil sove. :-)

Skriv et svar

