Ugen der gik – sorg, savn, sygdom

image

Sikke en uge det har været – og desværre ikke på den gode måde.
Jeg har været temmelig handlingslammet og tilmed sygdomsramt, så jeg har ikke fået ret meget fra hånden udover lidt arbejde for Helseriet og en omrokering af min billedvæg i stuen.
Førhen hang alle billederne samlet over sofaen; nu er de delt op, så der stadig hænger lidt over sofaen, men også nogle over stolen fra min morfar i hjørnet.
Jeg er ganske tilfreds med resultatet.
Vi måtte sige farvel til vores fantastiske schæferhund, og jeg skal lige love for at det føles underligt og tomt hos mine forældre nu. Jeg savner den bamse ubeskriveligt meget.
Mine forældre er naturligt nok også temmelig ramt.

I weekenden måtte jeg aflyse en hel masse planer pga. sygdom og dårlig nattesøvn. Fredag skulle jeg have været en tur til Odense, og lørdag havde jeg flere aftaler med en masse dejlige veninder, men det blev til en weekend i sengen og en hel masse tv.
Fredag aften forkælede jeg mig selv med Hobbit-marathon og junkfood.
Søndag skulle jeg have været på loppemarked, men jeg var stadig sløj, og regnen stod ned i tykke stænger.

Det har i sandhed været en kedelig, trist og tam uge.
Jeg håber den kommende bliver lidt mere hyggelig.

Skriv et svar

