Blogbattle!

BBBadge3Hvis du er blogger ligesom jeg, har du måske hørt om Blogbattle – ellers kan du læse lidt om det her. På Blogbattle.dk kan du tilmelde din blog indenfor forskellige kategorier som f.eks. mode, fitness, it, familieliv, hverdag m.v., og modtage stemmer fra andre medlemmer på siden, alt efter hvad de synes om din blog. Deraf navnet Blogbattle. Jeg synes i øvrigt siden er en rigtig god måde at lære nye blogs at kende på – netop fordi den er opdelt i kategorier, så man kan gå ind og finde blogs under dét, der interesserer dig mest.

Jeg tilmeldte selv min blog for efterhånden længe siden, og du kan se/stemme på mig her, skulle det have interesse :-) På forsiden vises de nyeste blog inden for hver kategori, samt de blogs der har modtaget bedst og flest stemmer. Du kan desuden følge Blogbattle på Facebook.

Hvis du er blogger – så skynd dig ind og tilmed din blog. Det kan være en masse nye potentielle læsere dermed får øjnene op for dig :-)

– Sponsoreret

2 kommentarer

  1. Det er en meget hyggelig side der kun kan anbefales.. har lige være inde og give dig lidt stjerner :-)

    1. Tusind tak – det var sødt af dig :-) :-)

Skriv et svar

