GIVE AWAY i samarbejde med mackabler.dk

0hardfore-lightning-kabler-i-stoff

hardfore-lightning-kabler-i-stoff

For efterhånden længe siden lovede jeg jer en Give Away i forbindelse med mit seneste indlæg om kabler til iPhone. Jeg har været igennem en slem omgang sygdom, været indlagt og er nu udskrevet igen og omme på den anden side. Mere om det i et andet indlæg, snart! Lige nu skal I have den konkurrence jeg har lovet jer.

Jeg udlodder ét, hårdført lightening kabel til iPhone i sort – det er 1 meter langt, og kan holde til en hel del mere end de almindelige lightening kabler, som desværre ofte har tendens til at gå i stykker. På trods af hårdheden synkroniserer og oplader den stadig din iPhone helt perfekt. Kablet har en værdi af 79 kr. For at deltage skal du opfylde flg. krav:

  1. Følg Fantastiske Fund på Facebook og/eller Bloglovin’
  2. Skriv en kommentar til dette indlæg – fortæl hvor du følger bloggen, og husk dit navn og din e-mail, så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige

Jeg trækker en vinder fredag d. 31. oktober – skynd dig at være med :-)

30 kommentarer

  1. Jeg vil faktisk ikke reelt vinde den til mig selv. Men i stedet til mine gæster, der altid er løbet tør for strøm når de besøger mig. Og så er disse her super funky! Jeg er game :)

  2. Jane Rønsted Tvede · · Svar

    wow hvor lækkert og ønsker en i sort

  3. Karina Holse Schrøder · · Svar

    Følger dig både på fb og bloglovin <3

    Vil forærer den til min datter da hun har ødelagt 7 oplader og er ski lidt dyrt i længden.

  4. Maja Fuglsang · · Svar

    Jeg følger på Facebook :)

  5. Mie Christensen · · Svar

    Jeg følger dig på bl og fb.
    Er glad for at du er tilbage, og forhåbentlig, har det bedre.

  6. Følger begge steder,deltager.

  7. Jeg synes bloggen er meget personlig, og jeg elsker krea, elsker budget, elsker det hele!
    Jeg synes det er en af de mest intressante blogs i DK :)

    Håber du har det bedre, selv fejrer jeg efterårsferie med forkølelse, duftlys, blødende øjenlåger (av!) og Netflix.

  8. Yvonne i · · Svar

    Følger dig på bloglovin , så godt.
    Sidder og morer mig lidt, den skal min datter simpelthen eje, ødelægger altid hendes ledninger, og de er aldrig lange nok. Så super giveaway.
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

  9. Jeg følger bloggen, fordi der er mange indlæg som siger mig noget.

  10. Birna Lambaa · · Svar

    Jeg følger dug begge steder, da dine indslag giver mening for mig!:)
    Og kunne virkelig godt bruge den ledning, da mine altid går i stykker…

  11. the3lioness · · Svar

    Jeg følger glædeligt bloggen på facebook og dig på insta :)
    Mangler lige sådan en kabel til når den mindste (og utrolig legesyge) kat finder på at lege med det :)

  12. Camilla Nygaard · · Svar

    Jeg følger sig både her på bloggen og på din facebook side. ;)

    Jeg vil mægtig gerne være med i din give away. ;)

  13. Jeg følger da begge steder :-)

    Lisa Thestrup
    Thestruplisa@gmail.com

  14. Jeg følger på bloglovin.

    Lærke D
    laerke@ninu.dk

  15. Julie Mahler · · Svar

    Følger dig på facebook, bloglovin og instagram :-)

  16. HEnriette Porsborg · · Svar

    Følger på facebook

    Henríette Porsborg
    henriette@lifelove.dk

  17. Gitte Irene · · Svar

    Jeg følger begge steder – cføliiii ;)

  18. Sanne Søgaard Eskildsen · · Svar

    Det er sgu et fedt kabel :) Jeg følger dig på FB.

  19. Linn Walberg · · Svar

    Ihh, sikke en skøn giveaway :) Det er bare de fineste kabler ;) …ville EELSKE, at vinde lidt lir til mac’en :D

    Ha’ en super aften

    Mange hilsner fra Linn :)

  20. Linn Walberg · · Svar

    PS. Følger dig på Bloglovin ;)

  21. Pia Hansen · · Svar

    jeg ahr fulgt dig i meget lang tid dog har jeg ikke være aktiv en de sidst par mdr, men er nu tilbage igen, jeg følger dig begge steder :-)

    fedt kabel det ville være så godt med det fede kabel som kan tåle lidt mere end alm kabler, da Magnus for tiden syntes at ledningere er spændene og vi gør alt for at gemme, beskytte og passe på at han ikke for fat på dem. men selv med 10000 øjne i nakken kan alting ske på et brøkdel af et sek – så det bløde kabel vil være meget mere sikkert her hos os

  22. Seline T · · Svar

    Følger på facebook

  23. Følger via Bloglovin :D.

  24. Gitte Irene · · Svar

    Følger begge steder. :)

  25. Erica Schou · · Svar

    Følger via BL :)

    Erica Schou
    schouerica@gmail.com

  26. Jeg Følger dig på Facebook ;)
    kevinskov@hotmail.dk

  27. Therese S · · Svar

    Følger dig på FB :-)

  28. Cirkeline Nielsen · · Svar

    Jeg følger over bloglovin.
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

  29. Lækker konkurrence! Jeg følger bloggen på Facebook og Bloglovin’.

    //Malene Matzen
    http://www.malenematzen.dk

  30. Kristina Vinkler Larsen · · Svar

    Jeg følger dig på facebook, fordi jeg synes du har rigtigt mange spændende ting at byde ind med :)

Skriv et svar

