That 50s style!

Pictures126

Jeg er langt fra den eneste som har taget 50’ernes look til mig, og genbrugt den i stor stil! På Trendsales er “50er kjole” da også blandt de mest brugte søgeord, og det forstår jeg jo personligt godt. Der er noget ultra feminint over kjolerne med deres smukke snit og gode farver – for ikke at nævne prikker og blomsterprint i massevis! 50’er stilen bliver også kaldt rockabilly, og dyrkes af flere og flere. Selv går jeg ikke linen helt ud – men jeg elsker kjolerne og de fine, snoede frisure. På Trendsales kan du som bekendt finde mange fine kjoler i 50’er/rockabilly stil, og priserne er som altid til at have med at gøre. Jeg har samlet et par favoritter på billedet øverst.

Dette indlæg er sponsoreret 

Skriv et svar

