29

I tirsdags havde jeg fødselsdag – jeg blev 29 år, så nu runder jeg snart et skarpt hjørne! Jeg begriber ikke tiden er gået så stærkt, og at jeg allerede er nær de 30. Som yngre regnede jeg altid med at jeg senest ville have børn som 27-årig, men hold da fast hvor tog jeg fejl! :-) mit liv op til de 29 har ikke været udpræget nemt, men det er sikkert det samme for de fleste andre.
Der er stadig langt til hus og familie, men drømmen opgiver jeg nok aldrig.
Lige nu er jeg dog ganske godt tilfreds med titlen som crazy cat lady, og en toværelses i byens centrum – med havudsigt vel at mærke ;-)

image

Min fødselsdag var stille og rolig. Fejrede den med mine forældre og min lillebror; fik dejlig mad og lækker lagkage, for ikke at tale om fine gaver:
penge til en nært forestående tur i Ikea, – hvor der skal købes lidt nyt til den nye lejlighed – en mumi-kop fra denne juls kollektion, en bog om Lise Nørgaard, en undertrøje og nogle fine servietter med skønne dyreprint.
Når jeg er vel på plads i lejligheden og december har indfundet sig, skal jeg også holde en lille fødselsdagsfest for min kæreste og nogle veninder.

Men – i den kommende weekend gælder det flytningen, og jeg glæder mig nærmest som et lille barn til juleaften! Jeg tror aldrig jeg har glædet mig så meget til fysisk at skulle flytte før. Det er nok fordi jeg først får nøglerne den dag vi også skal flytte alle mine ting, så alt slæberiet står lidt i baggrunden for glæden ved at overtage lejligheden og se den igen. Det bliver godt!
I næste uge får jeg tv og internet, og skal hente min dejlige Sif hjem igen. Og så kan jeg gå og begynde at komme på plads.
Jeg skal nok opdatere jer med lidt billeder fra det nye sted, så snart jeg får mulighed for det :-)

2 kommentarer

  1. Line Find-Andersen · · Svar

    Tillykke med dagen – gaver efter min smag. :) Jeg kan ikke forstå, jeg er blevet 33!! Jeg havde altid troet, jeg skulle være alene og IKKE have børn. Så fandt jeg sammen med Heino allerede da jeg var 16 og vi er stadig sammen. Børn har vi tilmed haft snakket om, men droppet pga. min sygdom. Godt det aldrig har været et VILDT ønske fra min side, men jeg ville nu alligevel gerne have været rask og haft en stor flok unger. Nu må jeg tage til takke med mine uvorne katte- og hundebabyer. Så har man også hænderne fulde. Kat kunne jeg ikke undvære! :) Jeg håber, du bliver rigtig glad for den ny lejlighed og får indrettet dig skønt. Godt at du er sluppet væk fra psykopat beboer!

    1. Tusind tak frk navnesøster ;-)
      Det er vildt så hurtigt tiden går, ja. Vi må “nøjes” med vores pelsklumper, men de er jo altså også ganske dejlige!
      Det bliver SÅ dejligt at komme væk fra hr. sindssyg nabo-genbo. Puha :-)

Skriv et svar

