En ny begyndelse

image

Dette bliver første blogindlæg fra mit nye hjem – flytningen er vel overstået; nu mangler jeg bare at komme helt på plads!
Her flyder med værktøj, kasser og poser, og jeg har ingen seng. Jeg sover på sofaen i stuen, men har heller ingen gardiner. Heldigvis ligger lejligheden på 2. Sal – med smuk udsigt over havnen og sundet – så der er ikke nogen som sådan lige kan kigge ind.

Jeg er SÅ glad for at være flyttet! Jeg kunne rent mentalt ikke have boet i den gamle lejlighed én dag længere pga. omstændighederne, så det føles godt at være kommet væk.
Det nye sted er på mange måder en del bedre og mere mig. Det ligger midt i centrum af byen, og her er en lille altan samt smukke døre og skønne stuklofter. Det er lige mig!
Nu ser jeg frem til at komme ordentlig på plads og tage hul på en ny begyndelse.
I morgen kommer min dejlige Sif kat hjem, og vi kan sammen starte en ny ‘æra’ i mit liv.
Jeg har besluttet mig for at ligge alt det dårlige bag mig – alt det triste der er sket i dette ulykkelige og uheldige år, og prøve at se fremad nu. Jeg vil holde fast i og fokusere det gode, og dem der vil mig det godt, og de ting og mennesker som volder mig smerte, vil jeg lægge afstand til, så meget som det nu er muligt.

Lige nu er det gråt, vådt og trist udenfor. Mine lægmuskler er ømme som var de i krampe, ovenpå flytningen i lørdags – jeg kan knap nok gå (jeg er simpelthen i så dårlig form)!
Men jeg nyder mit nye, fine sted og går nogle dejlige dage i møde med Sif katten, min kæreste, min familie og et par gode veninder.
Det betyder alt :-)

3 kommentarer

  1. Hvor lyder det dejligt! Bliver så glad for din skyld. Er selv midt i en stor stor krise, hvor alt raser sammen.. Glæder mig så meget til at få ro. Det skal nok komme også til mig :)

    1. Hej Ulrika, tusind tak for din besked! Er ked af at høre du – også – gennemgår en krise. Det er simpelthen så hårdt, både fysisk og mentalt. Jeg håber på bedring for dig snart :-)

  2. Jeg er så glad for at du har fået en ny lejlighed og jeg håber virkelig at du får nogle rigtig gode naboer denne gang

Skriv et svar

