Julekalender Låge 1 – En dag du aldrig glemmer

I år har jeg, som flere andre bloggere, valgt at lave en julekalender ud fra bloggeren Emily Dahls forslag.
Julekalenderen kommer til at indeholde ét billede pr. dag fra mit år der er gået – julekalenderen handler nemlig om at mindes og skatte det forgangne år, på både godt og ondt.
Billedet bag første låge er “Fra en dag du aldrig glemmer”:

image

Billedet er fra d. 13. Februar – den dag min morfar blev begravet.
Jeg var i sort kjole med hvide prikker og sløjfe ved halsudskæringen. Den store kirke var fyldt til bristepunktet med over 100 deltagende, og der var et væld af blomster i smukke farver. Orglet spillede Bach’s “Air” ligesom til min mormors begravelse 16 år tidligere, og efter selve begravelsen mødtes hele familien og venner af min morfar til smørrebrød og gravøl.
Om aftenen var den tætte familie samlet til pizza mens vi mindedes min morfar og læste alle de kort op der fulgte med blomsterne.
Det var en smuk og sørgelig dag, som jeg aldrig vil glemme!
Vi ses i morgen til låge nr. 2 <3

One comment

  1. Jeg syntes det er en fed måde at mindes året på. Selvom visse ting kan være triste at huske

Skriv et svar

