Låge 2: Et billed af noget godt du har spist i år

Vi er nået til anden låge i bloggens julekalender – et billede af noget godt jeg har spist i år!
Jeg er et RIGTIGT madøre. Omend jeg er lidt kræsen, er jeg meget glad for mad, og spiser altid store portioner.
Men når jeg får det – meget – skidt psykisk, kan jeg intet spise. Da jeg var indlagt i sensommeren med slem angst, skulle jeg tvinge maden i mig tre gange om dagen, og jeg tabte mig fire kilo på to uger.
De her spegepølsemadder ser måske ikke ud af meget – men de var det allerførste jeg spiste med god appetit efter de uger jeg havde været indlagt, da min sult og lyst til mad endelig vendte tilbage. Derfor smagte de selvfølgelig også himmelsk :-)

image

Skriv et svar

