Låge 3: Et billed af nogen du elskede i år

image

Jeg ved at min morfar og hans død har været et stort tema på bloggen i år, men det har også fyldt utroligt meget hos mig, iogmed ham og jeg var meget tætte, samt det faktum at han blev syg så pludseligt og døde så hurtigt.
Derfor er dagens låge selvfølgelig et billed af min morfar (og jeg). Det er taget 19. Januar; min morfar gik bort d. 10. februar. Så det er det absolut sidste billede der findes af ham, hvilket også gør det helt specielt. Min mor har taget det – mens jeg hjælper ham med at ordne nogle høretelefoner på sygehuset, så han kan se håndboldkamp. Blot tyve dage senere var han ikke mere. Det gør stadig enormt ondt at skrive om det og gå tilbage og se billeder og mindes, men det er jo nok en del af den vigtige proces man skal igennem.
Morfar – jeg elsker dig og savner dig! Det vil jeg altid gøre <3

Skriv et svar

