Låge 4: Et billed du tog da du følte dig ked af det

Vi er nået til låge nr 4. Og dem er der mange af – altså billeder jeg tog i det forgangne år, mens jeg var ked af det. Jeg har mest været ked af det fordi jeg mistede min morfar, men jeg har også været ked af det fordi min far blev syg, fordi jeg gik fra min eks kæreste, fordi jeg gik ned med angst, fordi vi mistede familiens hund, fordi jeg måtte sige farvel til min kat Jokum – og pga. mange andre kedelige ting der er hændt i årets løb.

image

Billedet her er taget fra min første indlæggelse i år, få dage før min morfar gik bort. Det er fra den gang på psyk. afd. hvor man sidder og venter, lige inden indlæggelse, på at en læge og noget personale skal komme og tale med én. Da jeg tog dette billede var jeg lige ankommet, og ventede på min første samtale i forbindelse med indlæggelsen. Jeg var fyldt op med angst og sorg, og var selvsagt meget bange og ked af det.
Der var på daværende tidspunkt kun gået et par måneder siden min sidste indlæggelse, som skete op til jul sidste år.
Lige nu er min angst nogenlunde i ro. I hvert fald er den slet ikke så meget til stede som i sensommeren hvor jeg atter blev indlagt med slem panikangst.
Det er rart at være i bedring!

Skriv et svar

