Låge 5, 6, 7 og 8

Weekenden var som bekendt vældig travl for mit vedkommende, så jeg fik slet ikke opdateret julekalenderen, selvom jeg gerne ville.
Derfor kommer der fire låger i rap her:

5. Låge: Et billede af dig som en anden har taget

image

Billedet er af familiens – nu desværre afdøde – hund og jeg; det er taget af min mor eller far vistnok. Det er fra en dejlig hyggestund vi havde, inden hun for få måneder siden desværre blev syg og måtte aflives, knap ni år gammel. Jeg savner hende stadig meget.

6. Låge: Et billed fra en rejse du var på i årets løb

image

Jeg har ikke været udenlands i året der er gået – der har hverken været tid, overskud eller økonomi til det. Til gengæld har jeg været meget på Sjælland, iogmed jeg i august blev kærester med en fyr, som bor derovre. Billedet er fra én af de mange gåture vi sammen har været på i Grib Skov, som ligger lige ved min kærestes kollegie.
Jeg har efterhånden mange gode minder og oplevelser fra det sted.

7. Låge: Et billed du har taget som du selv synes godt om

image

Den var straks værre. Jeg har jo taget et væld af billeder, men jeg synes ikke rigtig nogle af dem er specielle eller skiller sig særligt ud. Et bud kunne måske være dette fra et arrangement jeg var til i Odense i sommer – det hed Karrusel, og var en slags Distortion-lignende fest, altså blot i Odense.
Billedet er taget på den tredje og sidste dag i arrangementet, om aftenen.
(jeg var ikke selv oppe og prøve karrusellen, men måtte ha’ et billed af den).

8. Låge: Et billed fra i år der bedst beskriver din hverdag

image

Det må blive et billed af min Sif. Min hverdag har ikke så meget bestået i et arbejde eller en bestemt rutine det forløbne år. Det arbejde jeg har haft har været hjemmefra, og jeg har ikke rigtig nået at få en hverdag op at køre, idet jeg har måtte flytte to gange samt været indlagt to gange.
Men Sif er der altid; hun er altid en del af min hverdag, hvordan den så ellers former sig. Hun sidder og ligger hos mig op til flere gange om dagen, og jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle gøre uden hende.

Hermed kom jeg omkring de sidste fire låger – det var vist også på tide :-) – i morgen ses vi atter til en ny låge.

Skriv et svar

