Låge 11: Et billede af en person du savnede i år

image

Jeg bliver nødt til at fremhæve min morfar igen. For selvfølgelig er det ham jeg har savnet allermest i årets løb, efter han gik bort i starten af februar.
Han har manglet så meget i mit liv.
Jeg plejede at gøre rent hos ham ca hveranden uge sammen med min mor, og der fik vi samtidig tid til at få snakket, kigget lidt på computeren sammen og drikke kaffe. De dage mangler virkelig nu. Og han manglede til min fødselsdag, og til min mors 50års dag hvor hele familien var samlet. Det er så underligt at familiens ældste pludselig er væk. Det føltes også helt forkert til hans egen begravelse, at han bare ikke var der! Fordi hele den store familie var der. Vi var der ALLE SAMMEN, bare ikke ham.
Øj, hvor er han savnet!

Skriv et svar

