Låge 12 & 13

I får lige to låger i rap, da min fredag var så travl, at jeg ikke nåede at få lagt låge 12 online :-)

12: Et billede fra i sommer der vækker din sommerlængsel

image

Her soler jeg på et vattæppe i mine forældres have. Jeg har min nye badedragt på fra Monki. Billedet er taget i slutningen af maj, hvor sommeren virkelig satte ind <3
Jeg glæder mig til sol og sommer igen, men har også altid haft en forkærlighed for vinter og sne. Jeg synes det er hyggeligt, så længe det holder sig til frost og sne, fremfor regn, sjap og slud.

13: Et billede fra et afgørende øjeblik i dit liv

image

Her er jeg netop flyttet til mit nye sted hvor jeg bor nu. Det må siges at være et afgørende øjeblik, idet jeg tog afsked med noget skidt og sagde goddag til noget nyt – og en ny tid i mit liv: et nyt hjem og samtidig et liv som arbejdsløs og atter jobsøgende. Samtidig fik jeg Sif hjem igen, efter hun havde været i pleje i halvanden måned.
Nu er jeg endelig helt på plads i mit nye hjem, og jeg glæder mig til at vise jer billeder af det en dags tid :-)

Skriv et svar

