Shop på en app – nemt og billigt

image

Kære læsere, jeg har gjort en – muligvis! – ret fantastisk opdagelse. Jeg er måske sent ude, dog var der ikke ret mange i mit netværk som kendte til “fænomenet” da jeg spurgte mig til råds.
Det handler om denne her app – WISH hedder den – der giver adgang til masser af shopping. BILLIG shopping. Fx kjoler til priser helt ned til omkring 30 kr.!
Jeg opdagede ved et tilfælde appen via Facebook i går, og tænkte at jeg blev nødt til at give det et forsøg. Jeg har derfor bestilt to kjoler og et jumpsuit hjem til hhv. 36, 90 og 90 kr – INKLUSIV fragt.
Det er så BILLIGT!
Jeg forhørte mig med en bekendt som har gjort brug af appen noget længere tid end jeg, og hun kunne informere om at alle de ting hun har bestilt er kommet frem, tilmed relativt hurtigt, og at tingene ligeledes har været i god kvalitet.
Jeg er super spændt på mine køb, og skal selvfølgelig nok opdatere jer, når mine varer en dag dumper ind i postkassen. Hvis det er noget møg, har det heldigvis ikke været særligt dyrt, men skal man tro min “kilde”, burde det fungere.
Jeg glæder mig!
Forresten – jeg behøver vel ikke nævne at alle tre indkøbte stykker tøj er med kattetema ;-)

Skriv et svar

