Rabatkode til Dressyourself.dk

Her til aften vil jeg gerne dele kendskabet til en lækker lille webshop med jer derude :-)
Butikken hedder Dress Yourself, og byder på blandt andet tøj, neglelakker, de populære Eos læbepomader og andre fine sager.
Jeg har selv fået en pakke hjem med et halstørklæde, en læbepomade og en knaldrød neglelak. Jeg er måske nok lidt sent ude mht. at “opdage” Eos, da det først er nu jeg har fået lejlighed til at prøve én, men jeg er bestemt ikke skuffet. Den er for det første nem at håndtere, og så synes jeg den fugter lang tid ad gangen. Den bliver et hit herhjemme!
Halstørklædet tænker jeg at bruge sammen med min skindjakke – elsker de søde rensdyr og de mange miksede farver.

image

image

image

Varerne hos Dress Yourself er til priser langt de fleste kan overkomme; både når det kommer til tøjet, kosmetikken og tilbehøret. Det er budgetvenligt, men samtidig i fin kvalitet. Shoppen er nem at navigere rundt i, og der findes tilmed en udsalgssektion.
Min kontakt med folkene bag har ydermere været super god, så jeg har ikke noget at sætte en finger på.
Her til sidst vil jeg gerne dele en rabatkode med alle jer læsere – så kunne du selv tænke dig et halstørklæde, en Eos læbepomade eller noget andet fint fra Dress Yourself, så kan du få 20% rabat på dit køb med denne kode: FantastiskeFund resten af året 2014 – det kan også være du kan finde et par julegaver derinde? :-)

Indlægget er sponsoreret

4 kommentarer

  1. Det er en super fin lille webshop, som jeg håber folk får øjnene op for. Det er en personlig og passioneret shop, som har noget jeg ikke ser andre steder :-) og det der tærklæde er da for cute!

    1. Du har helt ret :-) jeg er også super vild med tørklædet. Det er min kat også – jeg tog hende i at ligge på det i dag, så jeg må hellere få det hængt i skabet, inden det er sat til med kattehår :-) tak for din kommentar!

  2. Line Rytter Sørensen · · Svar

    Hej Line Cecilie :)
    Sikke et dejligt opslag. Jeg kan kun give dig ret – Dressyourself.dk er en skøn webshop med overkommelige priser!

    1. Nemlig :-) og tak for din søde kommentar! Dejligt du skrev :-)

Skriv et svar

