Juleaften

Kære læsere, jeg skylder jer et blogindlæg om juleaften – og julekalenderen mangler jeg også endnu at få færdiggjort. Jeg ser om jeg når sidstnævnte inden nytår.

image

Min juleaften forløb roligt og fint som så mange år før. Min mor skulle på arbejde – det er hun hverandet år på juleaften – så vi var bare min far, min bror og jeg.
Min far havde desværre fået raget noget omgangssyge til sig, men var nogenlunde frisk juleaften.
Sidste år lå han også i sengen med dårligt ben. Vi er eksperter i sygdom i vores familie!
Middagen bestod som altid af and, medister, flæskesteg og diverse slags kartofler med brun sovs og rødkål.
Mandlen i risalamanden var JEG så heldig at få for en gangs skyld! Jeg kan slet ikke huske hvornår det sidst skete, så længe siden er det.

image

Vi venter altid med juletræ, dans og gaver til min mor kommer hjem ca kl 23. Så vi fordrev den lange aften med spil og Far til fire i byen på tv. Det var hyggeligt – som altid :-)
Da min mor kom hjem rettede vi an til slikbord, fik tændt juletræet og tog fat på gaverne.
Jeg fik nogle dejlige sager: en hårtørrer, en hårbørste, en Mumi skål, en bog om Malene Schwartz, to fingerringe fra Kobra Copenhagen og nogle penge.
Skønne gaver som bestemt ikke skal byttes.

image

image

I juledagene har jeg været til et par familie julefrokoster og set min kæreste. Vi var en tur i byen i Odense d. 25. om aftenen, og det var hyggeligt og vellykket.
Vi skal også fejre nytår sammen i Odense hos nogle af hans venner, men hygge hos mig alene først med en god middag.
I dag har jeg været på udsalg nede i byen – og der er et indlæg på vej med mine udsalgsfund, så hæng på! :-)

image

Skriv et svar

