Klassisk design til boligen

0000275_farstrup-pindestol-ubehandlet_400

Har man besøgt mig, eller kigget ind i mit hjem via billeder, ved man, at jeg er glad for enkle og klassiske møbler (selvom jeg har et hav af nips ved siden af også); især mine pindestole som jeg fandt brugte til en god pris, og som jeg bruger til mit spisebord.

Hos Farstrup kan du også købe smukke, klassiske pindestole, som tilmed er produceret i Danmark. De fås i flere forskellige farver; min favorit er dog den ubehandlede variant, som også er den mest budgetvenlige. Der er dog ialt 7 lækre farver at vælge imellem, og der kan desuden tilkøbes hynder med skridsikre bagsider til stolene, også i flere forskellige farver. Fastrup bringer desuden ud i hele Danmark – og på alle etager – og leveringen er desuden gratis. Win! :-)

Se de smukke pindestole her.

Indlægget er sponsoreret

Skriv et svar

