New in – udsalgskup

Jeg har, som nok mange andre også, været på udsalgsshopping i jagten efter noget varmt og noget til nytår.
Sidstnævnte fandt jeg ikke rigtig, men mit skab bugner jo som bekendt af diverse kjoler, så mon ikke jeg finder noget at hoppe i :-)
Til gengæld fandt jeg en lun, grå strik i Vero Moda, sat ned til kun 60 kr – og endnu en strik i H&m. Den var dog ikke sat ned, men jeg måtte eje den; ræven kunne jeg ikke stå for, og prisen var også helt okay – 129 kr.
Så fandt jeg en sommerkjole på udsalg til 70 kr og en pakke øreringe til 40 kr, begge dele også fra H&m.
Jeg vil tro at tilbudene er landsdækkende, så mon ikke du kan finde tilsvarende i din egen by :-)

image

image

image

image

Skriv et svar

