Nyt år, ny start

image

Det er et helt nyt år. Og det kan jeg godt mærke.
Jeg fejrede nytår med min kæreste – middag hjemme hos mig, derefter videre til stor fest i Odense hos hans venner og bekendte. Det var en hyggelig, sjov og festlig aften.
Men dagen efter meldte alvoren sig, og en snak som længe havde været undervejs.
Vi blev enige om at skilles, dog som gode venner. Omstændigheder og alt for mange detaljer vil jeg ikke komme ind på her, men vi var enige; så enige som man nu kan blive om den slags svære valg.
Så nu er jeg atter alene. Det er både godt og skidt, lettende og tomt på samme tid.
Jeg har valgt at se på nytåret som en ny start, og jeg har gjort som mange andre januarskåde danskere og meldt mig ind i et fitness center. Det er nu ikke fordi jeg skal af med noget julefedt, men beslutningen har ligget og ulmet længe. Nu kom der bare et godt tilbud i form af januar, og så må man slå til.
Jeg starter i den kommende uge.
Jeg har stadig intet job, så det bliver rart at komme ud lidt. Se nogle mennesker, røre mig, bare gøre noget.

Jeg håber I alle sammen kom rigtig godt ind i det nye år :-)
Jeg er tilbage på bloggen i morgen med en vaskeægte spil-test. Vi ses!

Skriv et svar

