Ugen der gik – veninder & vildt hår

image

Det er efterhånden noget tid siden vi sidst har haft et “ugen der gik”-indlæg på bloggen, men nu skal det være ;-)
Den forgangne uge bød på masser af gode aftaler.

Tirsdag fik jeg ordnet hår af en god veninde, og dét gik ikke helt som planlagt. Jeg var jo brunette, og ville gerne gå over til blond. Dog var jeg godt klar over at man ikke bare lige sådan går fra mørkhåret til lysblond på én dag, men vi havde dog ikke regnet med at mit mørkebrune hår indeholdt så meget rødt pigment, at jeg ville ende op med orange hår ;-) men det var altså hvad de skete. Vi kunne ikke nå at udbedre farven om tirsdagen, så de næste par dage ude i den virkelige verden blev brugt med hat på hovedet.

Onsdag havde jeg en hyggelig dag med et par andre søde veninder – hvor jeg fik en forsinket fødselsdagsgave med blandt andet søde mumistrømper! – og fredag var det så blevet tid til at få rettet op på håret. Vi kom nogle skridt længere, og selvom man stadig kan ane det orangerøde er den nye farve en del bedre. Til sommer er jeg nok omsider sådan rigtig lyshåret igen :-)
Weekenden bød på en hyggelig bytur med en af de piger jeg mødte på venindeliv.dk, og om søndagen var jeg til brunch med et par andre veninder.
En rigtig god uge i venindernes tegn.

Skriv et svar

