GIVE AWAY – SÆRTRYK FRA BOLIGMAGASINET

image

Som lovet skal vi have gang i en GIVE AWAY på bloggen, for det er sandelig ved at være noget tid siden sidst!
Jeg udlover to særtryk af Line Holtegaard – de var med et af de nyeste numre af Bolig Magasinet – til én heldig vinder.
For at deltage i konkurrencen, skal du gøre flg.:

1. Følg Fantastisk Fund på Facebook
2. Skriv derefter en kommentar til dette indlæg nederst med dit navn og din mail

Konkurrencen løber tilogmed mandag d. 20/4, hvor jeg trækker en vinder.
Skynd dig og deltag! :-)

29 kommentarer

  1. Jane Rønsted Tvede · · Svar

    wow en skøn præmie at vinde og ville være dejligt

  2. Birna Lambaa · · Svar

    hvor er de smukke – er helt sikkert med :)

  3. Camilla Nygaard · · Svar

    jeg vil gerne deltage ;)

  4. pia sroka · · Svar

    Det ville være så lækkert med noget flot pynt til væggene. :)

  5. Yvonne i · · Svar

    To skønne tryk. Trænger til noget nyt ;-)

  6. Connie A · · Svar

    Skønne billeder <3 vil pynte på min væg ;-)

  7. Marlene Høj · · Svar

    Velkommen ’tilbage’ :)
    Trykkene er rigtig fine og må gerne lande hjemme hos mig.

  8. Jeanne Hørdal · · Svar

    så fine :D

  9. annafiee · · Svar

    Følger på fb :-)

  10. Mie Christensen · · Svar

    Dejligt du er tilbage! Vil gerne deltage.

  11. De er fine :)

  12. SÅ FINE! Dem vil jeg virkelig gerne have fingrene i… :)

  13. Oooh ja tak, de er fine! (:

  14. De er rigtig flotte og vil passe godt ind herhjemme :)

    Vh miekrumme@hotmail.com

  15. Nadia P. · · Svar

    Hvor er de simpelthen så smukke!! Har det helt perfekte spot til dem derhjemme ;-) Følger på fb, hååååber og krydser fingre for at jeg kunne blive den heldige :-)

  16. Jeps, jeg er med :)

  17. Camilla Binau · · Svar

    Lækre billeder/tryk, kunne godt bruge noget til at lyse mit værelse lidt mere op ;) :)

  18. Michelle Jensen · · Svar

    Det ville jeg gerne vinde :)

  19. Line Jakobsen · · Svar

    Hvor er de flotte! Håber jeg er heldig :-)

  20. Ej hvor ville de være lækre i min lejlighed, der i den grad mangler billeder!

  21. Maria Ørum · · Svar

    De er så fine,ville pynte på min væg :)

  22. Med kommende ny-indretning af min stue vil jeg ELSKE disse to smukke billeder så krydser fingre og håber :)
    kh June
    jusp@hotmail.dk

  23. Caroline Stadsbjerg · · Svar

    Super flotte, jeg ville i hvert fald blive glad!

  24. Lis Vinter · · Svar

    Hvor er de smukke – dem kunne jeg godt bruge ;-)

  25. De er da fine :)

  26. Marianne Juhl · · Svar

    Lækker præmie – krydser fingre

  27. Hold nu helt op hvor er de dog smukke. Dem vil jeg gerne vinde 😍

  28. Victoria Nielsen · · Svar

    De er meget smukke, ville godt nok klæde min ‘skaldet’ entré ;-) krydser fingre!!

  29. Lone Mikkelsen · · Svar

    De cool deltager self. Følger dig også på face :-)

Skriv et svar

