Tilbage!

image

Det er jo nok ikke gået den opmærksomme læsers næse forbi, at bloggen har været ualmindeligt død den seneste tid… Jeg har siden årsskiftet befundet mig i en underlig tilstand af underskud og ugidelighed, og det overskud jeg har rummet, er blevet brugt på jobsøgning og træning samt sociale aktiviteter.
Men med det dejlige vejr er også mit overskud så småt på vej retur, og jeg vil gerne byde velkommen tilbage – til både foråret, og jer, kære læsere.

Jeg havde en stille og rolig påske som blev brugt med familien, en veninde fra gamle dage, lidt festivitas og så en hel masse bøger (jeg har efterhånden støvsuget Bog & Idé i Svendborg for alle deres udsalgsbøger).
Nu skal der gang i bloggen igen, og jeg tænker vi snart må have en konkurrence – det er MEGET længe siden sidst!
Jeg håber ikke I er blevet helt hægtet af i tiden der er gået :-)
Vi blogges snart ved igen.

Skriv et svar

